Aktuális televízió, újság, rádió és internetes hirdetési ajánlatunk Megnézem
Hallgasd a Rábaköz Rádiót online a weboldalunkon!
Hirdetés

Az ügyfelek megelégedésére működik a járási hivatal

– Az ember a munkája során kap visszajelzéseket, de a megyei kitüntetés akkora elismerés, hogy az első meghatottság után végiggondoltam egész addigi pályafutásomat – fogalmazott Horváth Péter.

Győr-Moson-Sopron Megye Közszolgálatáért Díjat kapott nemrég a Csornai Járási Hivatal vezetője, aki 14 éve dolgozik a közigazgatásban (ebből 12 évet jegyzőként és 2 évet járási hivatalvezetőként). Horváth Péter mostani feladatköréhez jegyzői időszakában szerzett sok tapasztalatot. Önkormányzati munkája során rengeteg olyan üggyel találkozott, amelyekkel segítették az állampolgárok kisebb-nagyobb problémáinak megoldását, illetve előmozdították a közösségek fejlődését.

A járási hivatal vezetőjének sokat jelent, hogy jó kapcsolatot ápol a helyhatóságok vezetőivel és dolgozóival, közvetlen munkatársaival való együttműködést pedig valóságos kincsnek tekinti. Sokkal előbb döntés születik a határidős ügyekben, ha a munkában mindenki partnerként vesz részt.
A járások régi-új rendszernek tekinthetőek, melyek területi lehatárolás alapján működő igazgatási tevékenységet jelentenek. Összesen 33 település tartozik a csornai járáshoz (Csorna város és 32 község). A hivatal intézményeiben magas szintű munkavégzés történik.
– Amire nagyon büszke vagyok, hogy Csornán olyan együttműködést alakítottunk ki, amely a jogszabályok egyszerűsítését, az ügymenetek gyorsabbá tételét célozza meg. Megyei szintre is sikerült ezt kiterjeszteni, illetve több jogszabály a mi munkánkból következően módosult az elmúlt időszakban. Kiemelt figyelmet élveznek a járási hivatal szakapparátusa részéről azok az ügyek, amelyek több emert, esetleg a vállalkozások működését, fejlesztését érintik – jegyezte meg Horváth Péter.

Beküldés dátuma: 2014. 10. 06.

Kapcsolódó hírek

További hírek