Három kreatív terület, az előadóművészet, a fotográfia és a filmkészítés alkotta a beledi nyári táborokat. Utóbbiről Tóth Nikoletta szakmai munkatárs számolt be televíziónknak.
Kéthetes nyári táborsorozatot indítottak Beledben a „FotóSzíniStúdió – Kreatív megoldások Beleden” című projekt keretében. Kameránkkal legutóbb a videósok munkáját mutattuk be.
Eőry Eszter idén ősszel már felső tagozatos lesz. A diáklány jót mosolyog családja körében egy-egy korábbi videofelvételen. A szakkörön megtanulta az alapvető kamerakezelési és szerkesztési technikákat. Kesik Mirella azért jelentkezett ebbe a nyári táborba, mert szerette volna elsajátítani a kamera használatát és a filmkészítést. Pintér Nikolett most fejezte be a hatodik osztályt. A tanuló a családi és az iskolai kirándulások alkalmával már használta a videokamerát, de a nyersanyag vágását a szakkörön próbálta először. Kőhalmi Árpád a videoszakkör legelején, iskolaidőben csatlakozott a csapathoz. A fiú már profi módon kezeli a kamerát, és kedvenc témaköre a tájak és épületek rögzítése. Szőcs Sándor a tavalyi nyári toboron is részt vett, tehát ő sem számít kezdőnek. A videozás és szerkesztés iránt érdeklődő fiatal kifejezetten élvezi ezt a fajta tevékenységet.
A Beledi Általános Iskolai is csatlakozott a Talent School programhoz, mely újfajta szemléletet jelent az oktatásban.
A Beledi Általános Iskolai is csatlakozott a Talent School programhoz, mely újfajta szemléletet jelent az oktatásban.
Aki figyelemmel kísérte a Rábaközi Médiacentrum új csornai tekecsarnokról készült felvételeit, valamint írásos tudósítását, az láthatta, hogy valóban az ország egyik legmodernebb és legszebb tekézője készült el Csornán.
A csornai Pántlika Táncegyüttes hetedik éve hív vendégeket, hogy velük közösen tánccal és zenével ünnepelje, búcsúztassa el a nyarat.
Megkezdődött a 2025/2026-os nevelési-oktatási év Páli Szent Vince Katolikus Gimnázium, Általános Iskola és Óvodában, ahol szinte már megszokott, hogy folyamatosan emelkedik a beiratkozók száma.
A beledi óvodában a nyár folyamán nem változott jelentősen a gyermekek napirendje, és csak az étkezések és a pihenések idejére mentek be az épületbe, mert a nap nagy részét a szabadban töltötték.