Hirdetés

Van kereslet a Hyundaira!

A mai gazdasági helyzetet ismerve sokan furcsán néztek Márton Lászlóra, s közben felmerült a kérdés: Értelmes dolog-e vajon ma Magyarországon új autószalont nyitni? A családi vállalkozásból alakult Leier-birodalom ügyvezetője vakmerőnek tűnő lépésével a jövőbe vetett optimizmusát szeretné tükrözni az emberek felé, a Hyundai Hungary Holding pedig már rövid távon is reálisnak tartja elhatározását komoly partnerével. A személyautók teljes palettájával jelenlévő márka hazai forgalmazásában “üres foltok” vannak országszerte, de a Leier közreműködésével ezt Győr környékén és a Rábaközben  felszámolhatják.
Márton László a megnyitón elmesélte azt a történetet, mely nemrég esett meg egyik ismerősével, aki az összes konkurensnél körülnézett, mielőtt meghozta volna döntését. Visszatért a Leierhez, és felsorolta azokat a jellemző paramétereket, amelyeket kimondottan hiányolt a személygépkocsiból, viszont ezzel szemben annyi pozitívummal szolgál neki a Hyundai, hogy a tesztvezetés után  elhatározta: ezt az autót fogja megvásárolni! Az ügyvezető szerint az új típusú autó a gyártási és az értékesítési politikája alapján is jól fog  illeszkedni az eddigi Fiat, Skoda és BMW modellekhez. A Hyundai jövőképében már olyan – a legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak megfelelő – autók szerepelnek, melyek elektromos és hibrid változatai a legújabb elképzelések szerint készülnek. A frankfurti autószalonon bemutatott személygépkocsik szériaérett típusai hamarosan Magyarországon is beszerezhetőek lesznek.
Honnan vette a bátorságot a Leier Autó Kft. ügyvezetője, hogy a válsággal sújtott ágazatot épp most fejlessze? – Én ilyen vagyok! Nem tudok ügyfelek és autók, sőt, probléma nélkül sem élni, ezért vállalom mindig az újabb kihívásokat – fogalmazott Márton László.
Beküldés dátuma: 2011. 10. 12.

Kapcsolódó hírek

További hírek

Hirdetés